Geniet van uw verblijf op Texel. Zon, zee, rust, gezellige dorpjes
Geniet van dit appartement. Gezellig ontbijten of een drankje op het balkon
Geniet van uw tijd op het eiland en voelt u zich vooral OP TEXEL THUIS
Wij wensen u hele prettige dagen toe in dit appartement op ’t Kerckeland
Namens de eigenaren van app. Nr. 48 ‘t Kerckeland
Het appartement
Bij de inrichting is er rekening gehouden met de meest voorkomende wensen.
Voor uw veiligheid is er een rookdetectiesysteem, mechanische luchtinstallatie, branddeken in de keukenkast boven de afzuigkap en een thermostaatkraan in de douche.
Door de gevoeligheid van de brandsysteem is het verstandig om buiten te roken. Bij het koken kunt u dampen voorkomen door de afzuigkap aan te zetten.
Bij dit appartement hoort een fietsenberging die achter bij het parkeerterrein staat. Voor het nodige onderhoud behoudt de eigenaar het recht voor om daar materialen op te slaan.
Wasgoed droogt uit het zicht, om het vakantiegenot van anderen niet te verstoren. Indien nodig ligt er in de kast in de slaapkamer reserve-beddengoed.
Tuinstoelkussens liggen in de slaapkamerkast, evenals een opstapkrukje voor moeilijk bereikbare plekken en 2 tafelventilatoren.
Parasols aanwezig in de meterkast, evenals stofzuiger en vloerwisser.
2 afdekplaten op het fornuis moeten verwijderd worden wanneer het gas aan gaat.
Roerende zaken in het appartement zijn er om uw verblijf te veraangenamen.
Laat de gasten na u ook hiervan genieten en neemt u niets mee naar huis.
Eigen produkties schilderkunst op canvas die aan de muur in de keuken hangen, mogen wél meegenomen worden, mits afgerekend bij de receptie, 20 euro per stuk.
Het exemplaar in de woonkamer is niet te koop!
Mocht u bij vertrek nog een restje koffie/thee of toiletpapier over hebben, wilt u dit dan achterlaten, om de vakantie van de gasten na u te veraangenamen.
Mocht er onverhoopt iets kapotgaan, meldt u dit bij de beheerder.
’t Kerckeland
Het appartementencomplex wordt beheerd door Elma Spitsbaard. Voor tijden bereikbaarheid zie info bij de receptie.
De ingang van de receptie is bij de 2e entree van het complex op de begane grond.
De wasmachine (€ 3/keer) en de droger (€ 2/keer) zijn te bereiken via de achterkant van het gebouw (van deze kant bezien), trap op, door de hal, de deur rechts voor u. De deur is open van 08:00 tot 20:00 uur. Het is mogelijk om gebruik te maken van de waslijn, als er nog niets hangt.
Bij de receptie kunt u calamiteiten doorgeven, informatie vragen, fietsen huren en broodjes bestellen.
Op loopafstand vindt u het Calluna zwemparadijs, de manege, het centrum van De Koog en het strand. Indien u graag een goede wandeling maakt, kunt u naar De Slufter, de bossen of Den Burg lopen of zelfs heel Texel verkennen.
Vuilnis wordt gescheiden gedeponeerd in de verschillende containers die voor het gebouw staan.
Tussen 23:00 uur en 07:00 uur respecteren we elkaars rust.
Het tijdstip van de eindcontrole van het appartement mag u bepalen en afstemmen met de beheerder 2 dagen voor de vertrekdag, als dit vroeger is dan 09:00 uur. Mocht u de eindschoonmaak liever uit handen geven, kan dat door dit 4 dagen voor vertrek met de beheerder af te spreken.
De veerdienst naar Texel vanaf Den Helder gaat elk half uur, vanaf Texel elk uur.
Tijdens vakantieperiodes zijn er meerdere afvaarten. Raadpleeg voor info: www.teso.nl
Adressen
Calamiteiten: www.texel-vakantie-kobeko.nl 0222 317746
Gezondheid: Zie informatiebord entree
Spoed: 112
Geen spoed wel politie: 0900 8844
Ambulance/brandweer: 0725 644444
Tandarts: 0222 314669/313086/312270/314727/322008
Op stap: www.texel.nl, www.texelagenda.nl, www.dekoogtexel.nl
Met de bus: www.connexxion.nl 0900 – 266 63 99
Pech onderweg: 06 17142720/0222 317567
Veerdiensten: www.teso.nl (0222 369600)
Internet/tv: www.kabeltex.nl (0222 315411)
Checklists bij vertrek
Als u de schoonmaak laat verzorgen:
- Afwas is gedaan
- Diepvries is ontdooid/deur open laten
- Koelkast staat op 0/deur open laten
- Vuilnis is weggegooid
- Er is overal gestofzuigd
- Radiatoren op 0
- Om 09:00 uur sluit u de deur achter u.
Als u zelf de schoonmaak verzorgt:
- Afwas is gedaan
- Servies staat in de kastjes
- Gasfornuis is schoon
- Diepvries is ontdooid/deur open laten
- Koelkast staat op 0/deur open laten
- Vuilnis is weggegooid
- Er is overal gestofzuigd
- Er is overal gedweild
- Badkamer is schoon
- Radiatoren op 0
- Om 10:00 uur sluit u de deur achter u.
Altijd:
- Oplader van de telefoon meenemen
- Kapstok leeg
- Gas uit
- Lampen uit
- Staat er niets meer in de kast in de slaapkamer?
- Ligt er niets meer in de kastlades in de kamer?
- Portemonnee, telefoon, sleutels.
Tips/suggesties
Graag vernemen wij hoe u uw verblijf hier heeft ervaren.
Op een blanco blad in deze map kunt u tips/ervaringen/suggesties schrijven.
Daarbij kunt u denken aan:
- Juistheid van de aan u verstrekte informatie
- Volledigheid van de benodigde informatie
- Doelmatigheid van de informatiemap
- Hoe heeft u geslapen? Waarom?
- Was er voldoende servies? Zo niet; er mist nl…
- De apparatuur deed het naar believen/ niet, nl…
- Wat er ook nog mogelijk was geweest om het verblijf te veraangenamen was..
- We zijn geweest naar … en dat was zo leuk
- Het meubilair is kwalitatief goed/ ligt lekker/ is kapot, nl…
- Wat handig zou zijn, is…
- Ik mis nog … in het appartement
- Dit vond ik mooi in het appartement…
- Ik zou hier graag weer eens komen, want…
- En als ik hier weer zou komen, dan….
- Mijn tip is: …
- Vertel uw ervaringen in het Gastenboek!